lördag 6 mars 2010

6 Mars 2010.

Hejsan

Är allt bra med er? Jag mår bättre idag men känner mig fortfarande svag i kroppen och trött. Mamma och jag har spenderat 3 h på sjukhuset.. De kollade mina lungor, hjärta och blodtryck. På måndag ska jag och ta några blodprover så får vi se lite.

Det som hände igår på träningen var alltså att jag började hyperventilera och fick ingen luft någonstans, och tillslut kände jag bara hur det börja svartna för ögonen. Tack och lov så har jag ett gäng snälla kompisar i laget och en tränare som verkligen bryr sig om mig så det sprang efter socker och sånt till mig som skulle göra mig lite piggare och få mina armar att sluta skaka så. Det var det mest obehagligaste som jag har varit med om. Ett tag trodde jag seriöst att jag skulle dö. Tänk er själva att inte få luft och inte kunna lugna ner sig. Det som gjorde att jag började hyperventilera var för att vi sprang intervaller i slutet av träningen, och det gjorde vi i torsdags också, OCH i onsdags då jag tränade med IFK, så kroppen pallade väl antagligen inte, men är man envis och vill köra klart alla löpningar så är man.

Nu håller jag och mamma på och målar om i mitt rum, men ska ta en liten paus och fara till sparhallen med Lisa och Emma och handla lite. Vi hörs senare, då kommer jag att lägga upp lite somriga bilder eftersom att solen lyser idag och jag saknar sommaren.


Annars är denna dag en ångestdag. Jag vill verkligen träna men får absolut inte göra det. Tänk er känslan. Fy satan!

Inga kommentarer: