tisdag 23 september 2008

En solig och varm tisdag

Solen skiner och det är faktiskt varmt ute trots att det är 23 September.

Vaknade imorse med världens ont i halsen så mina planer blev ändrade igen.
Jag tog bussen in till stan och solade solarium, träffade på några i laget som jag snackade med,
sen tog jag bussen hem igen och nu sitter jag här.

Efter klockan två idag ska jag fara till Katapult och kolla läget lite, och sen ska jag troligtvis till mormor och ta en pratstund! Jag har saknat henne. Föresten så har jag ingen aning om var Katapult ligger. Wuups

Föresten så är träningsschemat ändrat denna vecka. Vi springer mån, tis, ons. Lediga på torsdag.
Träning med IFK dam på fredag, ledig lördag. (Swe och shoppa) , Söndag match med IFK dam.
Så nu vet ni hur det ligger till för min del.

Ciao

Inga kommentarer: