tisdag 23 september 2008

Jag har ont i min poppo

Jadu. Min poppo = rumpa värker lite eftersom vi sprang asset av oss idag igen på träningen. Och imorgon kör vi likadant om inte hårdare, för då är Lena tillbaka. Igår joggade vi 18 varv, idag sprang vi i princip allt vad vi orkade 14 varv. Slå det ni, suckers. På fredag får jag äntligen spela fotboll.

Jag var till Katapult idag, (jag hittade!) och det verkar vara hur bra och trevligt som hellst så.
Sen for jag till mormor och åt bulle och snacka skit, i nästan två timmar. Men det behövdes :)

Ikväll har jag snackat skit och kollat Idol med Marrekarre, taadaaaaa. Överraskad? Nääej.
Imorgon ska jag bara ta det lugnt, som alla andra dagar och sen är det träning.
På torsdag blir det ändring, här är iaf min plan över den dan.

- Gymma och sedan sola solarium
- Fara till Mariebad och simma massor med längder
- Vara med någon av mina underbara vänner lr kanske Daniel, vi får se

Jepp, där har ni det.. Hehe, godnatt babeeees!`
Ciao

Inga kommentarer: