tisdag 2 september 2008

Labels or love

Bra låt.

Kom senare till skolan idag pga att jag var till sjukhuset och tog prover. Det visade sig att jag hade något virus i mig men inget farligt virus. Läkaren sa dock att jag inte fick träna men det lyssnar jag inte på. Hehhe.. Var va vi? Just de, vi hade Bodil i två timmar och det var underbart. På hennes timmar skrattar man och har roligt, så tack för att du förgyllde min dag!

Ikväll har jag inte hunnit med så mycket. Tränat och suttit här är vad jag har gjort.
Och jag längtar sååå tills i helgen, ska bara sova, spela fotboll och chilla med kompisarna. En tråkig grej som händer i helgen är ju att Lisa och Pilla far till Turkiet. Frågan är hur jag ska klara mig en vecka utan dom...? Vi lär väl se.

Imorgon hade jag tänkt umgås med karring, vi får väl se vad hon tycker om den idén :)
Ha det gött, Karre och lisafisa är bäst.

ps, 38 dagar till turkiet
Ciao

Inga kommentarer: