måndag 1 september 2008

Perioderna börjar komma tillbaka


Det känns som att allt står på spel och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte ha det som jag har det just nu, så jäkla depp över allt. Jag vill inte ha tillbaka mina perioder då jag mådde som värst, och jag vill ha någon hjälpande hand men jag vet inte vem som orkar lyssna. Det är alltid jag som har problem och behöver hjälp, jag vill inte vara i vägen för andra och göra de ledsna men vad ska man göra? Stänga allt inne? Ja, den är duktig den som gör det, jag pallar inte det. Inte en dag till.

Och imorgon ska jag till sjukhuset och kolla upp min hals, mår verkligen inte bra just nu.
Tränade för första gången ikväll efter en vecka, det kändes.. Mindre bra. Min hals gör ont,
mitt huvud värker och jag mår illa. Kan jag inte bara få bli frisk? Jag vill spela fotboll. NU!

Nu ska jag försöka sova och tänka positivt. För efter regn kommer solsken, right?
Ciao

Inga kommentarer: