tisdag 30 september 2008

Trött fastän massor av sömn


Jag är så jäkla trött. Jag har sovit bra dom två senaste nätterna så jag vet faktiskt inte vad det kan bero på. Och nej jag är inte ute för lite, har varit ute och gått 2 timmar idag. Av och ann.

Ikväll är det träning och sen ska jag vara med Daniel, blir väl och titta på idol,
eller jag måste göra det iaf, sen får han säga vad han vill. Moohahaha. Han är fin han.

Och snart ska jag börja jobba på katapult också, ska bli riktigt kul faktiskt. Ska ut och göra praktik ganska snabbt också. Sen börjar allt rulla på igen som vanligt. Lite slött är det ju att gå runt på dagarna och inte ha något att göra, men det var för mitt eget bästa som jag gjorde såhär.

Fick just reda på att Svensken också har hoppat av skolan så nu får jag väl leka med han på dagarna, :)

Aija, nu ska jag käka och sen träning då. På bilden där uppe ser ni min älskade vän Sarah,
fy sjutton vad jag saknar henne!

Inga kommentarer: