onsdag 1 oktober 2008

1 Oktober 2008


Det är redan första oktober, herregud vad tiden går fort. Nu är det bara 9 dagar tills vi åker. Wuhuu!
Idag har jag inte gjort någonting speciellt, bara legat i sängen och degat och sen suttit här framför datorn. Vilken liv, jag vet. Men det blir troligtvis ändring nästa vecka! Och ni, min ipod går inte igång, den funkade ju igår så jag har ingen aning om vad den har för spratt nu, har försökt laddat den ifall att den skulle varit utan batteri men no no.
(Hoppas den börjar leva snart för jag vill sätta in en massa nytt på den!)

Ikväll är det träning, och efter det ska jag vara med Marree, ska kika på idol och ha det allmänt trevligt, som vi alltid har. :)

Imorgon tror jag att jag ska fara till mormor och sy min klänning och hämta resväskan.
Föresten, var det bara jag som vakna inatt av att det spöregna? Nu är jag iaf astrött för jag kunde inte somna om förrän nån timme efter.

Ciao

Inga kommentarer: