lördag 25 oktober 2008

Kurt Nilsen - Rise to the occasion

Detta fick jag av bästis: Min älskade fazer choklad, ansiktsmask, läppglans, fotfil, kräm till kroppen, och duschtvål tror jag det var.
Tack ännu en gång!


Igår var jag, mamma och maryette ut och åt efter min träning. Det blev dinos och deras underbara biffburgare. Mums säger jag bara. Sen åkte vi hem till mig och såg på idol, snackade massa, åt snacks, var på datorn osv. Riktigt fin chillkväll.

Idag är Maryette i sverige och tittar på djurgården-kalmar, hemma vid 12 tiden tror jag, och då ska hon komma hit och sova med mig.

Just ja, höll nästan på och glömma det viktigaste nu. Igår skickade Maryette ett mess till mig att hon hade en överraskning till mig, jag skulle få nåt av henne. Och det fick jag, och inte bara en sak! Flera olika grejer, tack världens bästa vän! (bild där uppe)

Har inte hört något av min älskade pojkvän på 3 dagar, börjar bli lite smått orolig.
Och idag borde han ha ledig dag, så man tycker ju att han skulle kunna komma in på msn.
We will see..

Nu ska jag vila en stund, för jag har match kl 5.
Siktir git ya, Seni Seviyorum Ali Acikgöz, askim

<3

Inga kommentarer: