lördag 24 januari 2009

24 januari 2009.


För 16 år sen föddes antagligen världens bästa kompis, right?
Idag fyller min flicka, min bästis, mitt allt år. 
- Maryette Heléne Karring 

Jag kan väl bara tacka Kecki och Micke för det. Hehe.

Ärlig talat vet jag inte vad jag skulle göra, eller vad jag skulle vara utan dig.
Du har fått mig att ta rätta och svåra beslut, göra sånt jag aldrig har gjort förut, vuxit som person och framförallt uppleva allt tillsammans med dig. 

Karring, du kommer alltid att ha det där lilla extra och jag kommer alltid att älska dig.
Oavsett vad, ska du och jag uppleva världen tillsammans och rocka fett som bara den!

PUSS FINIS

1 kommentar:

Anonym sa...

sitter och läser igenom din blogg.. vet inte vad annat jag kan säga än att jag saknar dig så himla mycket. vännen