söndag 25 januari 2009

25 Januari 2009.

Jag har fortfarande inte berättat nåt om resan men jag orkar tyvärr inte skriva mer än att jag hade superduper kul och konserten eller ska vi säga Chris Brown ägde så jävla hårt. Grymt var det! Vill ni veta mer så gå in på mkarring.blogg.se där Marre berättar i detalj allt! Nästan iaf.

Och igår kväll var jag först till Marre en sväng och möblerade om i hennes rum, vi var inte så värst smidiga.. Det första vi gjorde var att bryta ett ben på hennes säng. Upps
Men sen ordnade sig allt och det blev fint :)

Vid nio tiden gick jag hem och sedan vidare till Daniel, var där till 1 ungefär.
Det är så jävla roligt att vara med honom (!!!!!!!!!) Jag blir glad.

Sen steg jag upp åtta imorse och åkte iväg till Eckeröhallen för att se laget spela cup.
Vann guld och Klingberg gjorde 2 mål i finalen, men sammanlagt 5 mål. Hon gör mig stolt!
Jäla duktiga unge det där. 

Och nu sitter jag bara här.. Har varit på middag till Elin ikväll, det var supergott. Måste göras om snart, för jag saknar er så himla mycket. Den familjen är fan perfekt den, och jag är så glad som har er som extra familj. Ni förtjänar bara det bästa, kom ihåg det!

Nu är jag sur. Ciao

Inga kommentarer: