söndag 25 januari 2009

25 Januari 2009.

Jag känner mig

äcklig 
fet
inte tillräckligt bra
duger bara ibland
har sämsta självförtroendet
fet
fet
fet
sa jag fet? 

Det första jag gjorde när jag kom hem från Eckerhöhallen kl 5 idag var att cykla 4 km på cykeln, och jag skulle vara på middag hos Elin halv 6. Jag kom senare pga det.
Jag bara måsta
Jag är inte tillräckligt smal

Mår jag bra? Jag ställer frågan varje dag minst 100 ggr.
Innan jag somnar tänker jag: Imorrn måst jag träna. Dubbelt upp än vad jag gjorde idag."
När jag vaknar tänker jag: TRÄNA TRÄNA TRÄNA. Gjorde jag det igår?"

Under dagen tänker jag: Jag måst snart lägga mig ner och göra situps och armhävningar, annars blir jag fet.
Jag får inte äta den där efterrätten på jobbet, tänk om någon ser. TÄNK om jag blir fet.
*Lägger tillbaka efterrätten* : "Jag var mätt, men tack ändå."

Mår jag bra? Frågan ställt återigen.
Svaret är: Ja.. Men nåt är det ju... Kanske... Jag mår inte bra.. Nej

Imorrn blir det avancia, eller så kör jag ett pass hemma. Missar tisdagens träning pga att jag åker till Sverige. Tränar när jag kommer hem, dubbelt. Har inte tränat på en vecka nu.

Jag mår seriöst skit. Jag vill träna nu. Jag funderar på att göra det. Mår jag bättre sen?
Frågan ställs återigen. Svaret blir: Ja, men bara för stunden."

Inga kommentarer: