måndag 2 februari 2009

2 Februari 2009.

Ångest, igen. Jag bara lipar och lipar, drar mig i magen och kollar på modeller som har så fina kroppar. Jag hatar att må såhär. Ångest varje jävla dag. Det är förbannat tungt.

Förbannad och ledsen
Fet och otillräcklig

Fet fet fet fet fet fet
Det är det enda jag kan säga om mig själv nuförtiden

Och jag förstår om NI inte orkar med mig mer, eller orkar höra på mig, eller ha någonting med mig och göra. För vet ni vad? Då är ni inte ensamma om det, JAG ORKAR INTE HELLER MER!


Jag är så arg. Jag vill vara lycklig och må bra. JAG VILL MÅ BRA!!!!!
Jag vill inte känna såhär längre. Inte en dag till. JAG ORKAR INTE.

Jag önskade att det fanns nåt botemedel, att man kunde vakna upp nästa dag och må bra, vara nöjd med sig själv, känna sig lycklig och framförallt vara smal, men det finns det inte, och då ska man må som man gör. Alltså skit. 

Vakna med ångest, ha det hela dagen och somna med ångest,
jag är fruktansvärt trött på det här.

Inga kommentarer: