måndag 2 februari 2009

2 Februari 2009.

Hej,

Har precis kommit ur duschen och ska snart ta nåt att äta. Har cyklat 5 km och varit på gym i 2 h idag så jag ska försöka att lägga mig utan ångest, men vi får se hur det blir med det. Kommer antagligen att måste göra lite sittups. 

Imorrn blir det gym med Åse kl 4 och sen fysträning med laget 18.15, så det blir lite stressigt men sånt klarar jag av. Sen ska jag bara ta det lugnt efter det.

Jag måst försöka hinna in till stan någon dag nu i veckan också, men jag tror det blir först på fredag. Mamma fyller år på lördag och jag vill köpa nåt fint till henne. Det är hon värd.
På tal om lördag, jag vill ha helg nu fastän vi precis hade det. Men jag älskar helger, det är bara så skönt o få kunna dricka en cola då och umgås med fina vänner. Nu kan jag det inte, för jag strejkar med allt onyttigt på vardagarna. 

Nu ska jag äta och sen se film, ny dag imorgon, nya möjligheter. Jovisst

Inga kommentarer: