måndag 2 februari 2009

2 Februari 2009.


Utseende:
Hårfärg: blont
Ögonfärg: grönbruna
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38/39
Ålder: 17

Kärlek:
Har du en kille just nu? nej det skulle jag väl inte säga
Gillar du någon? ja
Vem? de ni
Tillåter du din kille röra vid dig? ja
Överallt? ja
Har du haft sex? ja
Hur många har du haft sex med? 3
Har du haft många förhållande? nej

Smak & Stil:
Vad har du på dig? trosor och t-shirt
Hur ser dina trosor ut? blåa snobben
Nu trodde du att du kom undan, berätta modellen? boxers
Har du någon Bh? jo, men inte på mig
Hur ser dom ut? olika
Storlek? haha, tillräckligt
Hur beskriver du en ''fjortis''?  brud som går runt med 20 lager brunkräm  o dyl o tror att hon är snyggare än vad hon är
Hur beskriver du en ''plugghäst''?  någon som pluggar så det står ut genom öronen
Har du bytt stil någon gång? ja
Vem är din förebild? Emma Liljegren skulle jag nog säga, hon är som en syster för mig

Bad Days:
Har du varit full? ja
du däckat? nej
du haft sex på fyllan? ja
Har du rökt? jo, fy fan
du snusat? ja, fy fan
Har du gjort något olagligt? säkert
du slagit någon ner till marken? ingen aning

Ja/Nej:
Är du allergisk mot något? ja
Tror du på Gud? jo
Har du en bästis? ja
Är du vegitarian? nej
Är du olydig? kan vara
med om ett stort gräl? ja

En eller:
[x]mjölk/saft[]
[ ]ibumetin/alvedon[x]
[x]katt/hund[]
[x]cykla/gå[]
[x]öl/vin[ ]
[x]kanin/hare[ ]       

Jaa jag har tråkigt. Nu ska jag försöka hitta en bra film och sen sova.
See you

Inga kommentarer: