onsdag 25 februari 2009

25 Februari 2009.

Tjabba

Det blev en stressig dag igår så hann inte blogga. Jag for på träning som planerat och det var superskönt! Älskar verkligen att träna. Efter träningen åkte jag hem. Duschade och åt och sen var det bara att springa iväg till Rezgar. Såg Inter-United matchen med han, Adam och Lelle. Trodde jag skulle få hjärtattack varje gång Lelle skrek.. Men här är jag, och jag lever! 

T
rodde nog att matchen skulle vara bättre.. Lite besviken blev man nog. Ronaldo hade hur många lägen som hellst men bollen ville helt enkelt inte in i mål. Ibra var väl ingen hit heller, mot slutet började han nog visa lite mer vad han kan men i första.. Njaeä.

Nåja. Jobbade idag från 9.30-15.30. Jobbigt säger jag bara! Barnen har skrikit skrikit och återigen skrikit. Tror faktiskt jag hade feber där ett tag också..

Hade träning ikväll också, dock bara en timmes. Men roligt var det och bra gick det! Jag bara ääääälskar IFK dam. Förlåt att jag tjatar så mycket om det men jag har verkligen valt rätt lag. Haha, och Marre.. Ja hon kan nog vara rolig hon!Virrpannan.. 

Imorgon jao.. Jobbar 8.00-14.00, tänkte gymma åtminstone 1 timme efter det och sen träning i Eckerhöhallen. Kommer bli stressigt men jag är van med sånt! Och jag gillar det. Speciellt om det handlar om träning som det oftast gör.

Ska försöka skriva ett inlägg till senare, nu måste jag käka lite. 
Ciao

Inga kommentarer: