lördag 28 februari 2009

28 Februari 2009.

Min nya klänning

"OHAAH"

M
arre och jag åkte ju in till stan tidigare idag. Vi gick runt lite i affärer och sen fikade vi. Som jag tidigare berättade så var jag ju shoppingsugen. Jag köpte en tubklänning från Zic Zac. Riktigt fin är den! Blir perfekt till sommaren då det är varmt ute och man förhoppningsvis är brun.

Nu har jag precis duschat och ska snart äta middag. Efter 5 far vi till Eckerhöhallen för att kolla på ÅU. Marre och Lisa kommer också med! Sen skulle jag vilja se P18s match kl 8, men då vet jag inte hur jag kommer hem så vi får se hur det blir med den saken..

Har fortfarande inte ätit godis, chips eller nåt annat onyttigt. Inte änns cola. Jag köpte en fastlagsbulle idag.. Men jag har inte ätit den, får se om jag är sugen efter maten. 
Jag är stolt.

Hörs senare babes! Humöret är på topp fortfarande.

Inga kommentarer: