söndag 1 mars 2009

1 Mars 2009.

Godmorgon eller goddag eller vad som hells.

Ligger i sängen hos Maryette och ser på när hon prövar en massa sommarklänningar osv.

Blev ganska sent igår så jag orkade inte blogga inatt. Men iaf, Maryette, jag och Lisa åkte ju til EH för att kolla på Åu matchen. Ställningen blev 1-1 men Åu hade väl åtminstone 30 målchanser. Nåja, så kan det gå ibland. Efter matchen åkte jag och Marre hem till mig och bara chillade en stund, sen vidare till tvärsan och chilla vidare. Sen blev vi erbjudna att chilla ännu mer hemma hos Markus så vi drog till honom. Blev lite bastu och sådär, fast Marre satt och sov hon.

Kom hem till Marre ungefär 2, halv 3 och skulle se på film. Jag somnade väl ungefär efter 15 min. (Som vanligt! Man kan inte se film med mig..)

I
dag är det söndag. Första mars.. För 5 år sen förvandlades mitt liv till ett helvete. Berättar mer sen när jag kommer hem! 

Ciao

Inga kommentarer: