söndag 8 februari 2009

8 Februari 2009.


Jag lovade ju att berätta om min helg så jag får väl ta och göra det nu. Enjoy!

I fredags var jag först på gym och sedan for jag till Daniel, var inte med honom så länge eftersom han skulle upp ganska tidigt på lördagen. Ringde Marre efter 23 tiden och frågade om hon kunde sova här, och det kunde hon. Vi såg på film, åt massa gott och snackade på som vanligt. Hade det riktigt kul och trevligt! 

När vi vaknade på lördagen tog vi bussen in till stan för att fika, hämta ut våra halsband och bara kolla i affärer. Marre testade ungefär 10 BHar men ingenting satt som det skulle, så sen bestämde hon sig för att köpa en jacka, riktig fin var den också. Efter shoppandet och fikandet kom Ville efter oss och vi for till Jomala för att kolla på Daniels match. De förlorade 5-0 om jag minns rätt. Jag höll på och frös fötterna av mig, men sen när matchen nästan var slut så kom Kecki efter oss och vi for till Godby för att se när Melli skulle äga skiten ur folket och göra massa mål. Bra där kvinna!

Lördagen blev väldigt lång.. Hann med ganska mycket. När jag väl kom hem från godby hoppade jag in i duschen och sen var det dinos som gällde. Denna helg igen, upps. Men det var för att mamma fyller år. Hehehe.. Efter dinos for jag till Daniel, en pikku stund och sen till Rezgar. Hemma vid 1 tiden och då somnade jag nästan direkt.

Idag har vi spelat två matcher, en vinst och en förlust. Spelade bara mot ÅU och det gick väl helt okej. Har spelat bättre än denna om man säger så. Men de spelare som spelade mot ÅU var riktigt duktiga, så bra jobbat allihopa! 

Och ikväll då.. Marre kom hit vid halv åtta kanske? Då tittade vi klart på Madagaskar 2 som ägde skiten! Sen åt vi lite kaka och drack cola, mums mums. Sen har hon även masserat mina benhinnor, så tack vännen. Du är lovely.

Imorgon blir det jobb och gym. Ser framemot det.
Tack för mig

Ciao

Inga kommentarer: