tisdag 17 mars 2009

17 Mars 2009.


Fy tusiken vad jag skulle bli glad om någon överraskade mig med en resa! Men vem gör sånt liksom? Jag skulle verkligen behöva åka bort nån vecka. Till ett varmt ställe, hellst till Turkiet. Eller, Turkiet helt klart. Jag är fast där nu. Vill ingen annanstans, och det är inte bara pga Ali. Jag älskar hotellet vi varit till, alla människor som jobbar där, maten, shoppingen, värmen, naturen. 

Vad mer kan jag säga? Två veckor i Turkiet skulle sitta fint. Får se hur det blir om jag åker dit i Juli, dåligt nog kostade det 1500 € då. Det svider lite i plånboken måste jag säga.
Därför skulle jag behöva ett sommarjobb! För jag har verkligen inte lust att gå och sälja mig på gatan.. Heheh..

Nu ska jag se på mera one tree hill och sen sova. Hörs imorgon!
Ciao bello

Inga kommentarer: