onsdag 18 mars 2009

18 Mars 2009.


Hallå

Tre dagar har gått av denna vecka och jag tror aldrig att jag har varit såhär trött i mitt liv. Jag vet inte vad det är men jag vill bara sova och min kropp strejkar lite just nu men jag kör ändå på som vanligt.
Har både haft fotbollsträning och varit till gymmet idag så nu borde jag kunna lägga mig utan att börja stor tjuta. 

Imorgon jobbar jag från 8.00-15.30 och sen har jag match 16.30. Jag hoppas f*n att mina benhinnor mår bättre då, för idag på träningen värkte dom som jag vet inte vad.  

Och vad har folk tänkt göra i helgen? Jag har match både lördag och söndag men är ledig på kvällen ifall att någon skulle vilja hitta på något.. Men jag tror Carro och Lisa kanske har nå fina planer som jag gärna hakar på? Hehhe.. Fina flickor. Och om ni undrar vem "Du är sweet" var till i förra inlägget så var det helt klart till Carro Lundberg. Söt flicka de! Mohaha

Nu blir det lite one tree hill.
Ciao

Inga kommentarer: