onsdag 25 mars 2009

25 Mars 2009.

Tjabba

Som ni kanske har märkt har jag blivit väldigt dålig på att blogga, måste verkligen skärpa mig, men just nu har jag ingen motivation eller ork. Glädjen känns bortblåst och allt känns i princip värdelöst. 
Ärligt talat har jag inte mått sämre än de här månaderna.. Men nog om det just nu.

Idag var jag ju ledig så jag åkte till gymmet runt två och sen vid halv 5 åkte jag och simmade. Svensken joinade mig. Vi chill simmade mest, orkade knappt med nå längder.

Imorgon blir det pastasallad med laget (som Klingberg har lagat!) och sen ska vi hitta på nå kul. Nela har fixat ihop oss i lag så vi ska väl tävla lite. Får se hur mycket jag kan vara med på då eftersom jag inte får springa.. Hmm. Min grupp ska iaf ha temat "Fjollor" eller vad det nu var Elin ringde och sa! Hahah.. Kommer nog bli skoj ska ni se. 

Nu tänker jag äta lite och sen se på one tree hill. 
Gonatt
( 88 <3 ) Haha

Inga kommentarer: