torsdag 26 mars 2009

JAG VILL VARA LYCKLIG


Haallåå


Dagen har varit både bra och dålig. Hade iaf duktigt roligt ikväll med laget! Vi åt pastasallad hos Nela och sen åkte vi till SHS och körde innebandy, volleyboll och basket. Vi alla var duktigt snygga, men snyggast var nog Flöjt. Hon var utklädd till tönt och hon passade så bra. Haha

Efter att ha haft alla tävlingar åkte jag hem och duschade och sen vidare ut med Amanda. Jag har inte varit med henne sen i somras så det var fan på tiden! Och vad roligt vi kan ha, det kändes inte alls som att vi varit ifrån varandra. 

Tråkiga saker som hänt idag är att jag har träningsförbud. Eller iaf fotbollsförbud och... ja, ni alla vet kanske hur mycket jag älskar fotboll och att träna så det här kommer bli tufft. Har suttit hemma och lipat och känt mig värdelös. Vad gjorde jag för att få benhinneinflamation? Är det här ett straff över något jag gjort? Alla konstiga tankar kommer upp just nu och jag blir bara så förbannad. Jag är trött på att ha ont och måste stå över träningar. Det suger fan helt klart (!!!!!!!)

JAG SKA BLI BRA OCH JAG TÄNKER BLI BRA.

Imorgon ska jag till två läkare. Mindre kul. Lisa kommer även med på ett av dom, sen ska hon och jag leka en stund. Men vill ni vara med mig imorgon kväll så hör av er. 
Jag var även till Läkare idag, hade inte så mycket att säga fastän hundra saker snurrade runt i mitt huvud. Nåja, bättre lycka nästa gång.

Nu blir det one tree hill och sen sova. Vi hörs!
Gonatt

Inga kommentarer: