lördag 28 mars 2009

28 Mars 2009.


Hallå

Igår var det inte nån speciellt bra dag så jag valde att inte blogga. Var till en fotläkare och det var skönt, sen var jag även till Åse så hon fick titta på mina benhinnor igen. Hon smörjade benen och tejpade dom. Får inte springa på en vecka nu, sen ska vi se lite hur det blir. Ska iaf till henne igen på tisdag och få samma benhandling. Jag hoppas det inte sitter i lika länge nu som förra sommaren. 6 månader av ett helvete. Tro mig. Den här säsongen är min säsong. Jag ska bli bra.

Sen var Daniel hem till mig igårkväll, vi såg på Lets dance final o så.. Eller vi försökte iaf. Mohaha :)
Sen helt plötsligt så höll jag på och få sån där panikattack så jag satt tyst ett tag och var helt deppig. När Daniel hade åkt så satt jag mig på motionscykeln direkt och cyklade 5 km och sen körde jag lite armpress. Mådde skit rätt ut sagt!

Idag då.. Lördag och allt! Vaknade runt 10 tiden och satt mig på motionscykeln och cyklade 10 km, sen tränade jag magen lite och sen blev det duschen. Vid tolv tiden åkte jag och Marre in till stan och gick runt i affärer och sen avslutade vi med fika på svartakatten. Det blev tacopaj och till efterrätt glass. Det var gott.

Ikväll ska jag vara med Rezgar och kanske några till, får se lite. Ni kan ju höra av er om ni vill! Föresten så kanske jag drar till Marre och sover. Får seee.

Nu ligger jag i min sköna säng och bara väntar på att one tree hill ska komma ner. Det trögar som fan. :/ Vi hörs senare! 
Ciao

Inga kommentarer: