söndag 29 mars 2009

29 Mars 2009.


Tjabba


Söndag igen, och ännu en obloggad dag. Haha, jag är ingen hit på det här alltså. Nåja, igår drog jag till Rezgar vid åtta tiden, efter ett tag var det nog rätt mycket folk där. Vi tittade mest på tv och tog det lugnt. Vi kollade även på Sverige-Portugal som inte heller var någon hit.. Jag som ville att Portugal skulle vinna! Men kvällen var underhållande på sina sätt. Sen vi två tiden gick vi hem till Marre, där jag sedan sov. Myslördag!

Idag när Marre och jag vaknade så tittade vi på one tree hill, återigen, haha. Jag är beroende jo! Sen åkte jag hem och cyklade 10 km och sen åkte jag iväg till Mariebad med Svensken och simmade 1 km. Skönt! Hann även till träningen kl 5 och titta. Jobbigt att inte kunna spela! Tro mig.

Imorgon blir det jobb, dra träning för de mindre, gymma och sen simma! Marre joinar på allt, bra!

Nu sitter hon och jag och mumsar i oss kokosbollar och fanta. Ibland får man unna sig faktiskt! Fast igår lät det nog inte så på vissa.. Varför ska killar vara så taskiga ibland? Jag får aldrig äta godis eller något onyttigt för dem! Blir galen. 

Ciao

Inga kommentarer: