onsdag 1 april 2009

1 April 2009.


Hallå

Ny månad igen, och inte vilken som hellst. Det är första April och våren börjar komma och det är mindre än fyra veckor kvar till seriestart. Det är väl det enda positiva just nu.

Dagen har varit seg. Efter jobbet drog jag direkt till gymmet och sen därifrån åkte och kolla på vår träning. Tjejerna var duktiga och jag var inte alls sugen på att spela, nejnej. Seriöst, man blir ju deprimerad av att inte kunna göra nåt man älskar. 
Men iaf, efter träningen åkte jag till baltic och såg på innebandy med syrran och Emma. Kul att träffa henne! Och på fredag fyller Dilba 10 år!

Imorgon ska jag jobba, fara på avslappning och sen på kvällen ska jag och simma med Carro. Blir att simma längder då såklart eftersom jag slarvade lite i måndags. 

One tree hill väntar på mig så, ciao!


Inga kommentarer: