torsdag 23 april 2009

23 April 2009.

Hallå

Dagen har varit rätt okej, hade skoj på dagiset faktiskt. Men imorgon är min sista dag och jag har både gråtit idag och igår. Jag kommer verkligen att sakna det där stället och de där ungarna, dom är som himla fina! Men mår man skit så gör man. Jag är iaf välkommen dit när som hellst så det känns iaf bra. Och så får jag komma på deras personalfest den 20 Maj! Super

Har även varit på avslappning idag då och idag fick jag massage istället för att hålla på med annat. Gud vad skönt det var! Så, tack tack Maria. :)
Sen blev det IFK match med Lisa, Marre och Svensken också. 2-2 mot Fc Honka! Nice!

Nu tänker jag ta natt, vi hörs imorrn! Då blir det jobb, fotografering till Öspelen, träning och sen leka med Daniel! Vi gillart

CIAO

Inga kommentarer: