fredag 24 april 2009

24 April 2009.

Tjabba

Det har varit en känslosam dag idag med både skratt och tårar. Jag grät när jag måsta säga hejdå till alla mina dagisbarn, som är så otroligt fina, underbara och smarta. Jag har aldrig någonsin träffat på så fina barn, visst, ibland kan dom skrika och bråka, men för det mesta är dom som änglar, dom kan verkligen bete sig. Och då undrar ni säkert varför jag slutar om allt var så bra. Grejen är den att jag själv inte mår så jäkla bra just nu och behöver en paus ifrån allt, därför valde jag att sluta på dagiset och återgå till katapult. Men, om jag saknar barnen för mycket så kommer jag absolut tillbaka! Dom är så fina. Jag blir tårögd så fort jag tänker på dom.. 

Nu till nånting roligare. Vi har seriepremiär imorgon! Fy tusan vad jag vill vinna! Mina nerver är lite si sådär just nu så träningarna den här veckan har gått helt okej. Har inte varit mina bästa prestationer precis, men jag har försökt men inte lyckats dock. Men imorgon, det är då allt gäller. Jag ska kriga och kämpa som aldrig förr. Denna match ska bli vår, vi ska ta hem serien i år! Det är inget annat vi vill, vi har alla samma mål, men vi ska lyckas. Vi ska vara bäst!

Och ikväll ska jag umgås en stund med Maryette och sen ska jag träffa Daniel. Sen ska jag bara ladda ladda och ladda. Imorgon ska jag göra mål!

Ha en bra kväll allihopa, puss!

Inga kommentarer: