lördag 4 april 2009

4 April 2009.



Hallå


Har precis ätit lite mat (som blev gröt eftersom någon annan jävel hann äta upp kycklingen). Nåja, jag lever! Har varit till Hammarland idag och sett när laget vann 3-0, kunde dock ha slutat 10-0! Tror vi måst öva på skott nästa träning.. Och fy tusan vad man blir ledsen av att inte kunna spela. Jag håller på och får nå fel! Spricker, krossas, jag vet inte! Jag älskar fotboll är född för att spela, inte för att ha nån jävla skada (!!!)

Vad arg man kan bli.. Men ska försöka att tänka positivt bara, hur svårt det än är. Mitt mål är iaf att vara tillbaka till 25 April, alltså om 3 veckor då serien börjar. Vi får se hur det blir med den saken. Om jag måst opereras lär jag inte vara tillbaka förrän om 3-4 månader, men det får vi reda på nästa vecka tror jag. Så.. har jag stressfraktur blir det operation. Jag vet inte vad jag ska säga, jag tycker det är för hemskt för att vara sant. Men jag tänker inte tänka på det nu, jag ska bli skadefri utan nån operation!

Nu till nånting roligare.. Ikväll ska jag leka med Carro, precis som igår och förra helgen och helgen före det, haha. Får se lite vad vi hittar på, vi har inget planerat så, vill ni vara med oss får ni allt ta och ringa! 

Bäst man får på lite kläder nu då, dock vet jag inte vad. Igår hade jag svinkallt iaf :/ 
Vi hörs senare. 

Ciao

Inga kommentarer: