söndag 5 april 2009

5 Januari 2009.

Godmorgon eller kanske goddag

Vaknade halv 12 idag och var fortfarande trött då men valde själv att stiga upp. Har ätit lite frukost nu och så har jag sett på one tree hill. 
Vet inte riktigt om jag har nå korrekta planer för dagen, skulle mest vilja ta det lugnt.
Blir lite träning iaf! Idag är det två veckor sen jag sprang så jag känner mig lite duktigt.. fet.
Min mage har varit som en boll i en vecka nu och jag bara längtar tills jag får och kan springa igen!

Imorgon är det återigen jobb, skulle verkligen inte orka med det. Grejen är den att jag inte känner någon motivation mer. Jag trivs jätte bra där men har börjat tröttna på sista tiden. Har ju trots allt varit där i 12 veckor nu. 
Hellst av allt skulle jag vilja ligga hemma i min sköna säng eller spela fotboll!

Försöker fortfarande att tänka positivt och har lyckats ganska bra. Nu blir det lite one tree hill återigen! 
Ciao


Inga kommentarer: