tisdag 12 maj 2009

12 Maj 2009.


Hallå


Idag har jag hunnit med mycket känns det som.. Jobbade från 9-13 och där emellan hade vi två timmar lunch, haha. Jag och Tommy käkade varsin sallad på Lá strada och sen cyklade vi runt i stan. Det var fint! 
Vid två tiden kom Lisa till mig och vi gick till backeberg och spelade fotboll med Rezgar, kul det också. Tränade min vänster så nu är den fit for fight.. Nästan iaf.
Vid 5 gick jag och Lisa hem, käkade middag och vilade lite, sen for vi ut och cruisade med morsan, tufft va? Yes.
Sen gick jag ännu till Svensken och hoppade studsmatta, såg på film och muckade! Mohaha

Nu är jag hemma, har cyklat 5 km och duschat. Fint!
Imorgon blir det jobb från 11-17, och träning direkt efter. Ska även hinna med en morgonpromenad så det blir väckning kl 9, om jag nu somnar.. Har inte kunnat sova de senaste två veckorna plus att jag drömmer mardrömmar då jag väl somnar. 

Nu ska jag sluta vara lipis, för imorgon kanske jag får vara med Daniel. Sånt gillar vi mycket.
Godnatt allihopa.

Inga kommentarer: