måndag 11 maj 2009

11 Maj 2009.


Hallå


Har varit en rätt soft dag. Jobbade bara 2 h men tungt var det. Vi bar lådor, packade upp dem, sorterade kläder, vek kläder, packade lådor o sådär. Och likadant ska vi göra imorgon, fast i 6 h.. Längtar inte precis. 
Sen kommer Lisa till mig imorgon, och eftersom vi inte har någon träning så tänkte vi dra till Backeberg och spela. Måst ju träna min vänstra fot, det är ju mitt mål med det här året.. Finns seriöst ingen med sämre vänster än mig, och det är ju så konstigt, för min högra fot är en av de bästa i laget och sen min vänster.. Det går inte att jämföra, för så dålig är den. Men vad kan man göra åt det då? Jo! TRÄNA! Nu satan måst jag skärpa mig.

Nåt mer som händer imorgon då? Inte vad jag vet, förutom att jag börjar min "diet" och att jag ska börja träna mer. Får ångest när jag tänker på att jag bara tränar 1-2 ggr om dagen. För 1-2 månader sen tränade jag ungefär 3 ggr om dagen.. Men då mådde jag inte så bra heller, men då var ju träning det enda som hjälpte. Måst fan skärpa mig nu. Jag hatar ju seriöst min kropp. Helt sjukt men sant. Folk undrar varför och det, men jag kan inte se något snyggt på den. För ett år sen kunde jag tycka att jag var söt, smal och vältränad. Nu kan jag inte det och så har det varit i åtta månader nu. Förjävligt att varje dag vakna upp med kroppen i tankarna, vad jag ska äta, vad jag ska ha på mig för att inte se allt för fet ut, hur mycket jag ska träna och sådär. I åtta månader har det varit så, det är fruktansvärt. Ett tag grät jag varje dag pga kroppen. Nu har det blivit lite bättre, men som jag sa tidigare, nu får jag ångest när jag tänker på att jag faktistk har trappat ner på tränandet. 

Nog om det. Ikväll var det meningen att jag skulle ha träffat Rezgar men nej, jag är för trött för det. Och jag känner att det inte är riktigt rätt tillfälle för att träffa nå andra killar förutom Daniel. Jag vill inte att folk ska tro en massa om mig och andra killar. Ni får tycka och tänka vad ni vill om mig och Daniel, för det är det enda rätta just nu. 

Och träningen ikväll var föresten super! Jag älskar när pappa drar träningar.. Då blir jag och tänka på den "gamla goda tiden". Vi spelade ganska mycket i slutet och jag älskar det, det gör vi nästan aldrig med Ubbe. Så tack Daddy för lite omväxling. Och Karring och jag lyckas alltid hamna i det rätta laget, med Mimmi och sådär. Nicee! ;>

Nu ska jag chilla vidare, tjos!

Inga kommentarer: