måndag 11 maj 2009

11 Maj 2009.

Godmorgon,
Hur mår ni?
Jag mår bara bra om man bortser från mina mardrömmar jag drömt inatt igen.
Varje jäkla natt.. Vet inte vad som är fel!

Ni undrar säkert vad jag gör hemma den här tiden men nu är det så att vi börjar kl 12 idag. Ska vara på islandia till kl 4 och hjälpa till att plocka väskor o sånt till Öspelen. Roligt.. Njaa, vi får se.

Har träning kl 17.15 så det blir snabbt hem från jobbet och äta och byta om. Jag var nog lite trött eller hade annat i huvudet då jag skrev att vi stiger till tvåan, haha. Vi stiger ju till trean!  Ojoj..

Och igår blev det tydligen en bloggfridag men jag hade ingen ork att blogga. Det var mors-dag och jag hade fullt upp. Var ut och gick, handlade, tittade på fotboll, middag hos mormor och sen var jag hos Daniel hela kvällen. FINT :)

Har inte planer för vad jag ska göra ikväll.. Men måst iaf börja ta tag i träningen nu lite mer, har slappat i sisådär 1-2 månader nu. Känns som att min motivation är på botten, förutom när det gäller fotbollen då..

Nu blir det lite frukost och sen kanske jag promenerar iväg, får se lite, Tommy ska iaf joina!
Ciao

Inga kommentarer: