måndag 18 maj 2009

18 Maj 2009.

Tjo

Ursäkta för att jag har varit så dålig på att blogga de 3 senaste dagarna. Har bara inte haft tid.
Det här är iaf vad jag gjort.

Fredag:
Var med Daniel, åkte till Lisa och var ut och gick, såg på film och chillade mest.
Lördag: Lisa och jag åt frukost ute i det vackra vädret, vi målade naglarna, cyklade till Kastelholm och satte oss på en brygga och chillade, myste med lammen, spelade fotboll och rockade till musik.
Två fantastiska dagar hos Lisa!
Lördag: Mamma kom efter mig vid 4 tiden, åkte till Bengstböle och såg ÅUs match och de vann för sjätte gången. 5-0, gryyymt! Efter matchen for mamma och jag till Kotipizza och käkade och sen kom Daniel till mig och sov.

Söndag: Bortamatch mot Rådmansö, vinst 3-1 och jag fick äntligen göra mål (!!!!!!!!!) :D Kom hem med färjan kl 11 och gick direkt och la mig.

Idag har jag varit död på jobbet. Har knappt sagt nåt ord. När jag kom hem la jag mig i sängen och sov två timmar.. Om 30 min ska jag på träning med ÅU. Jag hoppas jag blir piggare tills dess.. Nåja, vi hörs senare ikväll troligtvist. 

Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft!
CIAO
PS. Johanna har kommit hem och hon är så helvetes nigger att det inte finns ord! Mohaha

Inga kommentarer: