måndag 18 maj 2009

18 Maj 2009.


Hallå

Tränade ju med åu ikväll som jag sa tidigare, var en ganska lugn träning så det var ju lite tråkigt. Men kul var det att få träffa alla och speciellt Emma! Har saknat henne.
Nu sitter jag här och chillar bara, ser på gossip girl och funderar lite. Den här dagen har varit lite upp och ner. Var hur grinig som hellst på jobbet och trött som jag vet inte vad när jag kom hem.
Hoppas morgondagen blir bättre, då blir det jobb från 9-15 och sen öspelsträning kl 19. Däremellan ska jag försöka träna lite på egen hand och sen fixa i rummet.

På onsdag åker mamma, Marre och jag till Uppsala för att spela fotboll. Får se i vilket av det två lagen man hamnar på skolan.. Det bättre eller det sämre. Nåja, shopping blir det också! Ska visa sen vad jag hoppas på att få hem.
Sen är det träning torsdag och fredag också så nu blir det fotboll 6 dagar i rad, det gillar vi starkt!

Kommer kanske ett inlägg senare, annars hörs vi imorgon! Ciao

Inga kommentarer: