tisdag 19 maj 2009

19 Maj 2009.


Tjoo


Den här dagen har varit helt okej. Vaknade med ont i halsen och ont i huvudet men pallrade mig till jobbet ändå. Fick någon supermedicin av Mackan så jag kände mig bättre sen.. Var till Treat efter lunchen i en timme. Gick väl helt okej. Ska dit åtminstone 3 ggr till innan jag flyttar. 

Sen resten av dagen har jag bara chillat ute i solen och framför datorn. Och nu ikväll har vi haft öspelsträning, kul som fan säger jag bara! Dock tycker jag att de kan stryka ett namn på listan genast.. Hoho

Och imorrn bär det av till Uppsala med Karring! Ska på intagningsprov och se i vilket lag vi hamnar. Kommer hem först på torsdag kväll eftersom bägge färjorna var fullbokade.. Vi använder vår tid till shopping och släktbesök istället. Niceee! 

Torsdag kväll blir det att slinga håret blont och på fredag är det backeberg på dagen som gäller för mig och sen 17.30 har vi träning! Fint fint.
Helgen kommer antagligen att spenderas tsm med Daniel, eller så hoppas jag. Får se om han har tid och lust!
Vi har iaf match på WHA på söndag kl 15.00, så ni får gärna komma och titta! Vi är grymma så =) Hehe..

Nu blir det gossip girl och sen väntar sängen på mig.. Tråkigt att sova ensam ju :(
Nåja, jag klarar väl mig.. Vi hörs på torsdag!

Ciao

Inga kommentarer: