fredag 22 maj 2009

22 Maj 2009.

Jag blir galen, jag vill inte vara en lipis
Men allt känns så värdelöst just nu,
och allt är mitt eget fel
jag har skapat det här

Ångesten.. viljan att gå ner i vikt och bli smal
Jag blir galen
Någon som kan skänka pengar för en fettsugning?
Och säg inte att jag är för smal
Jag har slutat lyssna
Eller grejen är väl den att jag inte har gjort det någongång
Men tänk själv, att varje dag vakna upp med feta tankar om dig själv
Att du skulle kräkas av att se dig själv i spegeln
Kan man tänka sig.. 8 månader
Jag förstår själv inte hur jag orkat
Men någonstans får man styrkan ifrån och i mitt fall så är det nog fotbollen,
vännerna och familjen också för den delen
men fotbollen slår allt

Jag önskar bara att jag en dag kunde vakna upp utan gråten i halsen och tankarna i huvudet
Jag vill bara att rösten i mitt huvud försvinner och slutar säga de där sakerna som dödar mig

Folk tror nog att jag är helt sjuk i huvudet som hör folk i mitt huvud.. Och då får ni tror det
Grejen är väl den att jag är sjuk, på vilket sätt vet jag inte

Jag vet en sak
Jag vill vara smal igen.

Inga kommentarer: