lördag 23 maj 2009

23 Maj 2009.


Godmorgon


Vaknade ungefär för en timme sen och nu har jag bara legat i sängen och sett på film sen dess.
Vädret är fruktansvärt tråkigt måst jag säga. Mina planer för idag var väl egentligen att fara till Bb och spela lite fotboll men jag får se hur det blir med det. Tänkte iaf dra dit till kl 3 och titta på p 95 som har match.

Ikväll då? Kanske jag ska vara med Daniel, får se lite. Jag och Marre borde iaf vara med varandra lite nu tycker jag eftersom hon åker iväg om två/tre dagar.. Usch, tanken gör mig bara ledsen.
Nåja. Imorgon är det iaf dagen vi alla har väntat på (!) Match på WHA.. Kanske tredje gången jag säger det nu men det ska bli så jäkla härligt. Tycker dock att solen kan ta och komma fram då!

Nu blir det frukost och sen chilla vidare. Booriiiiing, i know. Men ibland är det skönt att bara ligga och dega i sängen, även om man borde träna.
Ciao

Inga kommentarer: