söndag 24 maj 2009

24 Maj 2009.


Godmorgon
Äntligen är det fint väder ute!

Nåja, det känns som att jag bara skriver på mornarna nu för tiden.. Ska bli skärpning på det.

En kul sak som hände igår var att jag övningskörde lite. Äntligen (!!) Och det gick faktiskt bra, då jag väl kom igång. Hoppas någon har tid för mig ikväll också, för jag vill köra mer. Det var kul!

Jag vaknade för kanske en halvtimme sen, är nog fortfarande lite trött, men jag har så svårt att sova samma dag som jag har match. Dagens motstånd står Knivsta för och det ligger ändå helt hyffsat till i tabellen så det blir nog ingen lätt match! Hoppas bara att alla i laget är lika taggade som jag är (!!!) Fint

Nu blir det frukost och sen vet jag inte. Måst försöka lägga upp nå schema för den här veckan som kommer. 
Ciao

Inga kommentarer: