torsdag 28 maj 2009

28 Maj 2009.


Jag är egentligen för trött för att börja blogga, men klockan är bara 9 så jag kan inte gå och lägga mig ännu, även om jag skulle vilja det. Men då vaknar jag vid 2 sen och är pigg.
Strunt samma.
Träningen ikväll var helt okej. Jag tycker alla träningar den här veckan har varit sådär. Har inte varit det seriösaste precis. Och på söndag har vi en tuff bortamatch mot UIF, och vi åker med en helt okej trupp. På nåt sätt känns den klen. Men det är bara att göra det bästa av situationen. Jag ska komma hem med 3 poäng iaf, hoppas de andra i laget också tänker så!

Och imorgon får jag sommarlov. Helt jävla underbart! Börjar 11 och slutar 17. Ska morgongymma igen så det blir att stiga upp vid 8 kanske! Sen på kvällen ska jag nog bara chilla och kanske mysa lite med Daniel. Har inte varit med honom på två dagar och det dööööödar mig. Usch och fy

Nej jag har inget mer vettigt att säga er, vi hörs imorgon! Godnatt

Inga kommentarer: