lördag 30 maj 2009

30 Maj 2009.


Hej

Har haft två underbara dagar tsm med Lisa och annat folk. Igår hade vi Ubbe hit på middag och det var trevligt. Kvällen kunde väl kanske ha slutat på ett bättre sätt skulle jag säga. :(
Nåja, Lisa fanns där för mig och Johanna och var ett stort stöd, så tack min vän!

Och idag har vi varit till stan och kollat lite, stekt på gården, ätit gott, varit ut med båten och pilkat strömming! Har haft en kanondag med mycket skratt. Har även haft världens bästa väder (!!)
Och ikväll har Daniel varit hit och myst med mig, sen gick vi till mormor en sväng med strömming också. 

Imorrn är det bortamatch som gäller, vi ska vinna. Finns inget annat. Sen blir det IFK match och sen drar jag till Sund! Fint fint

Jag orkar inte skriva nå mer just nu, mitt huvud värker och jag måst verkligen sova. Vill bara säga 3 saker innan jag går!

1: Tack för allt Lisa,  jag älskar dig
2: Kom hem Maryette, jag saknar dig något fruktansvärt!
3: Daniel du är underbar, puss

HEJDÅ

Inga kommentarer: