måndag 1 juni 2009

1 Juni 2009.



1 Juni redan och det är inte vilken dag som hellst, nämligen lilla Rezzy blir 17 år idag! Grattis grattis vännen :)

Och sen måst jag ju be om ursäkt för den sämsta uppdateringen, men när det är fint väder orkar jag inte sitta inne framför datorn, så det kommer inlägg då det kommer helt enkelt.
Igår var vi ju iaf bort och spelade match, spela 4-4 mot UIF. Borde ha vunnit, men vårt spel var verkligen inte det bästa, och truppen kändes tunn och folket var inte så taggade. Har match nu på lördag på WHA mot Frösunda, då ska vi ha 3 poäng! Finns inget annat!

Och när vi väl kom hem igår så åkte jag och Lisa direkt på IFK match, och dom vann 1-0 mot Tampere united! Mycket bra! Sen bar det av till Lisa och sova.
Och idag har vi stekt lite och sen varit hos hennes farmor och farfar på middag och sen blev det träning. Fint! Träningen var lite slö så har kört styrka här hemma nu också..

Och imorrn blir det gym, samtal med Arlene, steka om det är vackert väder och sen blir det IFK - ATLETICO MADRID på kvällen med Lisa! Härligt :)
Och sen så händer det en till bra sak imorgon.. MARYETTE KOMMER HEM (!!!!!)
Hoppas hon har tid att ses en stund, för jag har saknat henne massor! 

Gaaaaaah, jag har tråkigt. Skulle vilja vara med Daniel men nope, han är på träning :/ 
Vet inte alls när han och jag ska ha tid för varandra den här veckan eftersom jag drar till Sund imorrnkväll igen. Nåjaa, nu går jag. Vi hörs senare!

Ciao

Inga kommentarer: