fredag 12 juni 2009

12 Juni 2009.

Heej

Dålig uppdatering igen, jag vet. Och jag ber om ursäkt för det. Har helt enkelt inte haft tid!
Igår jobbade jag hela dagen, sen var jag på träning, sen kollade jag på Johannas korpmatch och sen var jag med Daniel. Johannas lag vann 5-1 för er som inte visste. 

Och idag har jag jobbat från 9.00-15.30 och 17.30-18.30 har jag träning och sen blir det jobb IGEN 22.00-07.00! Yes.. Du läste rätt. Nåja, får iaf jobba med Karring så det känns bättre! Plus att hon och jag kan hitta på mycket skoj när vi är trötta! ;)

Och imorgon jobbar jag igen.. Fast då är jag ledig på dagen. Jobbar 18.00-22.00 ist. På dagen tänker jag fara och kolla på Daniels match och sen bara chilla. Säkert umgås med Karring? Det vill jag iaf!

Nu ska jag vila en liten stund, sen träning! Vi hörs när vi hörs.. 
Ciao