fredag 12 juni 2009

12 Juni 2009.

Tjenare

Sitter i strandnässkola med Maryette. Vi är nyckelflickor.. Dock gör vi inget förutom att äta onyttigt och snacka en massa skit. Men det gillar jag. Vi började kl 22.00 ikväll och får faktiskt sluta 05.00 isället för 07.00. Fint! Då när vi slutar tänkte vi ta en liten promenad för omväxlinghetensskull.

Annars då? Har varit en rätt stressad vecka. Har jobbat 3 dagar och bara "latat" mig i två dagar. Har tränat varje dag nu så min kropp är rätt slut, men imorgon har jag "träningsfridag". Jag tänker inte springa och så, men sittups och armhävningar kan man alltid göra. Och morgondagens planer är att först sova ut hos Maryette, sen om det är vackert väder så ska vi sola, om inte så kanske vi far in till stan, chillar eller nåt annat bara. Klockan 15.00 åker vi och kollar på Daniels & Rezgars match och sen 16.30 åker vi och kollar på ÅUs match, och sen stannar vi kvar på WHA och kollar på Alandia Cup invigningen, och sen blir det jobb till kl 22.00. Fullt upp imorgon alltså! Men på söndag är jag ledig för då har vi bortamach. Möter Häverödahl.. Men mer om den matchen kommer imorgon!

Nu ligger Marre och vilar. Vad fin hon är. Ikväll har det varit en liten upp och ner kväll. Jag har skrattat och gråtit, men världens bästa Maryette har tagit hand om mig. Jag älskar att ha henne som bästis, det betyder i princip allt för mig. Jag vet också att hon och jag allid kommer att vara vänner, ingenting kommer någonsin att kunna sära på oss. Jag är så glad att jag har dig (!!) Du och jag sen mååånga år tillbaka. Det är bara att kolla på gamla foton så ser vi hur roligt vi har/haft tillsammans. Mohhaha

Men sen får jag ju inte glömma bort mina andra vänner! Lisa, Johanna, Sandra, Amanda, Elin, IFK damerna + så många fler. Ni är guldvärda och fina på alla sätt och vis. Jag älskar eeeeer!
Fan vad jag är kärleksfull idag.. Men jag känner mig ganska lycklig.
1. Jag har en underbar pojkvän!
2. Mina vänner är finast!
3. Fotboll är bäst!
 
        Máre & Djou  <3

1 kommentar:

Elin Kå sa...

Du kan va bäst Sjoffsan :)