måndag 15 juni 2009

15 Juni 2009.


 världens finaste maryette

Heej

Träningen ikväll gick bra och var mycket rolig! Vi spelade mest men det gillar jag.
Nu håller jag på att äta yoghurt och före det tog jag en lååång dusch.

Imorgon blir det jobb från 7.00-11.00 och sen blir det att titta lite fotboll med Maryette och sen kanske planera midsommar? Har ingen aning om vad vi ska göra eller med vem och sådär..
Ordnar väl sig till slut. 

Vet inte riktigt vad jag ska säga förutom att jag känner mig ganska lycklig för första gången på riktigt länge. Min pojkvän är underbar, mina bästa vänner Maryette och Lisa är finast, fotbollen går riktigt bra. Jag kan inte klaga.. Bara lite. Jag har en bit kvar men jag ska kämpa för att nå dit! 
 
Men ni! Lämna aldrig era vänner för att ni skaffar pojkvän. Vännerna består medans pojkvännen kommer och går. Det stämmer. Jag tänker aldrig välja bort mina vänner för kärleken!

Godnatt, vi hörs imorgon!

världens finaste Lisa

Inga kommentarer: