tisdag 16 juni 2009

16 Juni 2009.


Hallå

Sitter hos Maryette nu och har precis varit i bastun, skönt med tanke på att jag har haft så kallt ikv! Nåja, ikväll har vi varit till bashusparken på öspels kickoff. Hade några tävlingar och sen var det i princip slut allt. Folket käkade korv med bröd och Marres grupp vann tävlingarna! 

Tidigare idag har jag jobbat från 7.00-11.00 och sen har jag och Marre hjälpt mamma lite med semlorna. Vi har även hunnit se på lite fotboll och snackat skit med Engelsmännen. Daniel har jag även hunnit mysa lite med. Fint

Imorgon väntar jobbet igen, men nu är det i Bb kiosken, från 10.30-16.30 med Biffen. Kom gärna och hälsa på! Sen blir det träning 17.00 och efter det kanske jag far och ser på IFK matchen.. Hinner ju dock bara se en halvlek eftersom träningen slutar 18.30. 

Äää jag är för trött för att skriva. Vill bara lägga mig under täcket och sova, men jag har ångest idag. Har tänkt helt sjuka tankar.. Sen har dagen inte varit så bra som de tidigare dagarna. Hoppas det känns bättre imorrn bara.

Godnatt

Inga kommentarer: