tisdag 2 juni 2009

2 Juni 2009.

HEJ

Återigen måst jag be om ursäkt för dålig uppdatering, men idag har jag haft fullt upp!
Här är listan över vad jag har gjort

* Cyklat till gymmet
* Cyklat från gymmet
* Cyklat nästan hela vägen till katapult, då jag kom på att jag glömt blommorna = Vänd
* Cyklat en liten bit igen, kommer på att jag glömt plånboken = Vänd
* Cyklat till katapult
* Cyklat till sparhallen från katapult
* Cyklat hem från sparhallen
* Lagat cheescake till Maryette
* Varit på Backeberg med Rezgar
* Varit på WHA med Rezgar och sett på Atletico spelarna
* Varit på IFK - Atletico match som slutade 1-2

Och nu är jag i Sund, där bollen är rund! Nåja, är hos Lisa och stannar här tills på torsdag!
Kommer bli hur trevligt som hellst känner jag. :) 
Och gissa vem som är hemma nu? JO, MARYETTE KARRING! hihi fniss
På torsdag kväll ska jag leka med henne efter träningen, sådeså!

Nu orkar jag inte skriva mer, men ha det så trevligt allihopa!
Godnatt

Inga kommentarer: