torsdag 4 juni 2009

4 Juni 2009.


Heej
Återigen sämsta uppdateringen men jag har ju som sagt varit i sund och vi har i princip haft fullt upp hela tiden. 
Nåja, nu är jag hemma, sköönt! Men jag har haft det duktigt skönt hos Lisa! Och ikväll har jag tränat och sen har jag varit hos Maryette. Fy fan vad kul att vara med sin bästis igen. :)

Och imorgon ska jag på Marres & Daniels skolavslutning med Kecki. Kommer säkert bli fint!
Sen blir det nog bara chill och sen senare vid 10 tiden kanske jag ska vara med Daniel. Så, om ni har lust att ses imorrn före kl 10 hör av er. 

O
ch på lördag har vi ju match på WHA kl 14.00, det får ni inte missa. Vi möter Frösunda som ligger på tredjeplats och vi ska fan ha 3 poäng med därifrån. Yes!

Men nu ska jag chilla vidare med syster! Vi sitter och äter mockarutor och nu ska jag nog äta lite godis. Hör ni det? Jag äter godis en torsdag! Det är helt sjukt. Men på nåt sätt känns det som att min medicin börjar ge värkan. Jag har inte haft ångest idag (!!!!!!) 

Puss och godnatt alla finisar, speciellt Maryette, Lisa, Daniel och Johanna.
<3>

Inga kommentarer: