lördag 20 juni 2009

20 Juni 2009.



Hallå

Vilket fint väder det har varit idag, och vilken rolig midsommar jag hade!
Jag, mamma och Maryette åkte till Hammarland och såg midsommar stången resas tillsammans med mormor och Doris. Sen körde jag lite bil (och det gick fett bra!) Haha, och sen var det hem och äta bara. God mat och god efterrätt! Fint
Sen chillade vi mest och såg på fotboll, sverige torska 1-2 mot Italien.. Nåja

Hann även träffa Daniel en stund och det var underbart. Hade inte varit med han sen i måndags så det var verkligen som en dröm! Heheh.. Sen åkte jag hem till Marre igen och så såg vi på ciao bella och sen sov vi! Har sovit så jäkla bra dessa nätter då jag sovit där.. Får se var vi sover inatt också.

Och idag har vi varit till stan en sväng med mamma och sen har vi legat ute och stekt. Men efter ett tag blev det tråkigt så vi passade på att åka rollerblades! Fy fan vad läskigt det var, men roligt! Det måste göras om. Haha
Åkte via BB och träffade på min man och hans gäng, sen blev det hem på middag och sen har vi stekt lite till. Nu har jag duschat och röjt upp i mitt rum och ska snart ringa Marre!
Ska fara ut en sväng med mamma och köpa glass tror jag.. Hon var sugen så! Själv känner jag för cola men.. 

Match imorgon då! 15.00 i Markusböle. Riala står motståndet för. Jag säger bara 3 poäng!
Mer om matchen imorrn..

   Jag och fina Clio
  Mormor och Mamma, v

     Världens bästa människa

  Jordgubbar och blåbär, muuums!


Ha en trevlig kväll, det kommer jag att ha.
Ciao

Inga kommentarer: