söndag 21 juni 2009

21 Juni 2009.



Tjabbaa

Som tidigare sagt hade vi match mot Riala idag. Vinst 8-2, fint som fan! Vi är fortfarande obesegrade och har 58-9 i målskillnad. Det är GRYMT! Började på högermittfälltet och i andra halvlek fick jag spela som högerback.. Benkos idéer. Nåja, matchen är över och vi vann. Finns ingenting att vara sur över :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Troligtvis vara med Daniel med tanke på att han åker till Mallorca på torsdag och jag hinner inte träffa honom så mycket före det. Usch, tanken på att han ska åka iväg en vecka gör mig skit ledsen.. Vad jag kommer sakna honom. Men som tur är, är det ju under Öspelsveckan, så jag koncentrerar väl mig förhoppningsvis bara på fotbollen!

Och sen till något helt annat, jag tror jag har glömt att berätta att jag kom in på Vård. Så nu har jag ett svårt beslut att fatta inom en vecka ungefär.. Vård eller Sverige? Hoh

Nåja, nu ska jag träna lite och sen höra med Marre vad hon tänker göra ikväll. Imorgon ska hon och jag steka, fara och kolla på resor och sen fara på träning! Hon är bäst :)

ciao

Inga kommentarer: