måndag 22 juni 2009

22 Juni 2009.



Hallå!

Känner hur dålig jag har blivit på att blogga bara för att det är sommar.. Nåja!
Idag har jag och Karring stekt vid mariebad, dock var det inte så varmt där så vi drog in till stan och gick bara. Träffade på Emelie och Becca som man har saknat grymt mycket! Sen gick vi och tittade på resor.. Just nu lutar det åt Kreta men vad som hellst kan ju hända när det är min mamma vi snackar om.. Haha

Ikväll har jag varit på träning. Den sista också inför uppehållet. Rolig träning, körde massa tävlingar bara! Nu blir det egen träning i 4 veckor ungefär..
Efter träningen åkte jag hem och la mig ute på terassen, sen har jag städat lekstugan så nu kan man sova där! Och så har jag just kommit ur duschen bara. Ska snart ta något att äta men först ska jag kolla igenom vad det är för kläder mamma har gett till mig.

Men fy tusan vad jag saknar min Daniel (!!!!)
Träffade han tidigare idag innan han åkte iväg med killgruppen, han kommer hem imorgon och dååå ska det mysas. För på torsdag åker ju han som sagt.. Fyfan. Blir tårögd bara av att tänka på det! :(

H
örs senare! Ciao

Inga kommentarer: